هزینه و مزایای لیفت صورت با نخ
نوشته شده توسط : mehdi

تکنیک های جدیدتر جوانسازی پوست ممکن است زمان را متوقف نکند ، اما می تواند روند پیری را به طور چشمگیری کند کند. نخ دندان یکی از متداول ترین و م effectiveثرترین روش ها برای بهبود انحنای سطح یا کانتور صورت است و می تواند چین و چروک های صورت را حتی در سنین بالا از بین ببرد.

لیفت صورت با نخ چیست؟
تا چند سال پیش ، تنها راه درمان افتادگی پوست ، جراحی لیفت صورت بود. یک جراحی سخت با خطرات زیاد و دوره بهبودی طولانی. البته روشهای جوانسازی زیادی وجود دارد که سابقه طولانی دارند ، اما اکثر آنها با نتایج نهایی جراحی لیفت قابل مقایسه نبود. در حقیقت ، تنها راه برای از بین بردن افتادگی پوست ، حذف پوست اضافی با تیغ بود.

جراحی لیفت صورت در حالی که می تواند به نتایج فوق العاده ای منجر شود ، خطرات و هزینه های زیادی دارد. به همین دلیل ، بسیاری از متقاضیان علاقه ای به استفاده از چاقو ندارند یا به دلیل شرایط جسمی و روحی قادر به انجام این کار نیستند. به همین دلیل ، روشهای مدرن و کمتر تهاجمی برای لیفت صورت ابداع شد که یکی از آنها لیفت نخ است.

لیفت صورت با نخ یک عمل جوانسازی است که از بخیه های موقتی یا قابل جذب برای بلند یا بلند کردن پوست استفاده می کند. بخیه های موقت زیر پوست کار می کنند و دو اثر شاداب کننده فوق العاده روی صورت شما دارند:

1) پوست را بلند کرده و سفت کنید

در این روش نیازی به استفاده از چاقوی جراحی نیست و هیچ برش یا برشی روی پوست ایجاد نمی شود. در عوض ، جراح متخصص تغییراتی را در زیر پوست ایجاد می کند تا پوست صورت بالا و سفت شود. در حقیقت ، جراح به جای برش پوست اضافی ، از بخیه ها برای جمع آوری و سفت کردن آنها استفاده می کند تا افتادگی روی سطح پوست دیگر قابل مشاهده نباشد. بنابراین بدون دردسر جراحی لیفت ، پوستی جوانتر و زیبا خواهید داشت.( آموزش لیفت با نخ )

2) تحریک تولید کلاژن.

جالب است بدانید نخ هایی که زیر پوست کار می کنند ، علاوه بر سفت شدن و حالت دادن به پوست ، روند پیری پوست را کند کرده و با آن مبارزه می کنند. این بخیه ها "فرایند ترمیم" پوست را تحریک می کنند تا بدن بتواند مقدار زیادی کلاژن در نزدیکی مناطق تحت درمان تولید کند. این تأثیر شگفت انگیز نقش مهمی در رسیدن به اهداف ما دارد. زیرا کلاژن یکی از عوامل اصلی جوانی و زیبایی پوست است.

کلاژن پروتئینی است که در اعماق پوست ما یافت می شود و کاربردهای زیادی در بدن دارد. این فیبرهای پروتئینی برای التیام زخم ها استفاده می شود و باعث می شود پوست ما شاداب و قوی ، حجیم و شاداب به نظر برسد. با افزایش سن ، بدن ما کلاژن کمتری تولید می کند و در نهایت 80 درصد ضخامت پوست ما را در 70 سالگی از دست می دهد.





:: برچسب‌ها: آموزش لیفت با نخ ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: